La fel ca si Indicatorii de User Experience, valoarea Brandului a devenit un factor important de Ranking (listare in Google). 
Acest indicator transmite algoritmilor motorului de cautare, cat este de important un site, prin prisma notorietatii si popularitatii sale. 

Acest factor de Ranking face parte din “The New SEO”, noua activitate de SEO, ce s-a transformat dintr-o activitate preponderent tehnica, intr-una complexa ce contine notiuni precum: Business Understanding sau Marketing clasic

Componentele importante, cu caracter de noutate in SEO sunt Indicatorii de User Experience si Brand Value (valoarea brandului).

Google urmareste numarul de cautari specifice unui brand (nume site) atat pentru “exact match” (cautarea exacta pentru un nume), cat si pentru cautari pe numele brand-ului plus cuvinte din domeniul sau. (Exemplu: “laptopuri emag”)

Cu cat numarul de cautari “pe brand” este mai mare decat al competitiei, cu atat mai mult Boost va primi site-ul respectiv, daca celelalte elemente de SEO sunt corecte. 

Disclaimer: In functie de competitivitatea pe un anumit domeniu, Google poate folosi algoritmi de listare mai simpli sau mai complexi. Daca exista o competitie scazuta pe un anumit domeniu, Google poate sa nu ia in calcul valoarea Brandului sau Indicatorii de User Experience!
Share: