The new SEO”, cum ne place sa-i spunem sau noua activitate de Search Engine Optimization presupune cunostinte aprofundate de marketing si business understanding

Aceasta schimbare majora in SEO provine de la introducerea de Google, in algoritmul pentru Ranking (listare), a Indicatorilor de USER Experience. 

Cu alte cuvinte, Google tine cont de experienta vizitatorilor unui site, cuantificand aceasta experienta prin timpii alocati de vizitator unei pagini, prin numarul de pagini accesate intr-un site, prin scroll deep, prin click-uri si asa mai departe. 
Cuantificand si monitorizand acesti indicatori de User Experience (UX), Google realizeaza o medie de calitate pentru o pagina web in special sau pentru un site, in general. 

Indicatorii de User Experience au “mutat” activitatea de SEO, preponderent tehnica, intr-o activitate de marketing online clasic. Vizitatorul are “ultimul cuvant” in ceea ce priveste calitatea unui site.

Acesti indicatori au devenit un factor de Ranking important, mai ales in domeniile online competitive. 
Google foloseste algoritmi diferiti din punct de vedere ai complexitatii, in functie de numarul de site-uri relevante pentru o expresie. Pe intelesul tuturor, algoritmii folositi intr-o industrie precum Fashion, o industrie foarte competitiva, pot diferi de cei folositi intr-o industrie de “banci de celule stem”, unde oferta este mult inferioara cantitativ. 

Cum putem influenta acesti Indicatori de User Experience, vei invata in cadrul cursurilor SEO, JediSEO School.
Share: