Optimizare SEO in 2019

The new SEO – Noile tehnici de optimizare SEO in 2019

Procesul de optimizare SEO este intr-o continua schimbare. Google isi propune sa imbunatateasca permanent modul in care ierarhizeaza site-urile.

Daca in urma cu cativa ani, algoritmii de sortare Google tineau cont doar de relevanta site-ului prin optimizarea On-Page si de “recomandarile” primite de la alte site-uri prin Backlinking, in prezent motorul de cautare tine cont si de experienta vizitatorilor pe un site, pe o pagina web in general. Odata cu introducerea in algoritmi a “Indicatorilor de User Experience”, Google a introdus si indicatori de valoare a brandului.

Daca primele “criterii” presupuneau in special cunostinte tehnice, noile criterii introduse in SEO, presupun cunostinte de marketing online. Activitatea de optimizare SEO a devenit una complexa si sunt putin specialisti de SEO care inteleg acest proces in prezent.

Urmeaza cursuri SEO la JediSeo School si vei putea intelege noul algoritm de sortare a site-urilor si modul in care poti face un site sa ocupe primele pozitii in Google.

Scoala de SEO, JediSeoSchool.ro este locul in care tehnicile moderne de optimizare SEO sunt intelese si explicate pe intelesul tuturor cursantilor.

Share:

    Optimizarea SEO on-page

    • Cand vorbim de optimizare SEO On-Page, cea mai mare parte a specialistilor SEO se simt stapani pe situatie. Insa Optimizarea On-Page este foarte importanta pentru site-uri si de cele mai multe ori gasim…

      Citeste mai mult

    Optimizarea SEO off-page

    • Ce inseamna Comunicare SEO Off-Page? Algoritmii Google tin cont, pentru a calcula valoarea unui site, de “recomandarile” pe care le primeste de la alte site-uri. Aceste “recomandari” se traduc prin linkurile…

      Citeste mai mult

    Indicatori de User Experience

    • Indicatorii de User Experience au “mutat” activitatea de SEO, preponderent tehnica, intr-o activitate de marketing online clasic. Vizitatorul are “ultimul cuvant” in ceea ce priveste calitatea unui site.

      Citeste mai mult

    Valoarea Brandului in SEO

    • La fel ca si Indicatorii de User Experience, valoarea Brandului a devenit un factor important de Ranking (listare in Google). Acest indicator transmite algoritmilor motorului de cautare, cat este de important…

      Citeste mai mult